Ahol számít a dolgozó véleménye
A Rossmann küldetésének érzi, hogy ne csak a vásárlók legyenek elégedettek, hanem a dolgozók is szeressék munkahelyüket.
Ennek érdekében meghallgatják véleményüket és mindent megtesznek azért, hogy jól érezzék magukat. Segítséget kapnak munkájukban és ösztönzést, hogy továbbfejlesszék tudásukat. A vállalati képzések lehetőséget adnak minden munkavállalónak a szakmai fejlődésre, akár a magasabb pozíció elérésére is. A Rossmann nagy hangsúlyt fektet a felelősségvállalásra. A logisztikai központban megváltozott munkaképességű kollégákat is alkalmaznak, akik cimkézéssel foglalkoznak, továbbá kiemelten fontosnak tartják a kismamáikkal való kapcsolattartást is.
A vállalatnál rendszeresen szerveznek sport-, szépség- és egészségnapokat, mely a munkavállalók kikapcsolódását és a munkahelyi közösség összetartását is szolgálja. Néhány mozgásforma bemutatásával, valamint egészségügyi szűrésekkel hívják fel a figyelmet az egészséges életmódra és a rendszeres sportolás szükségességére.
„Hiszünk abban, hogy a munkavállalók véleménye a legfontosabb. Ha ők elégedettek és elkötelezettek, az a legjobb reklám” – tartják a Rossmannál .